Re: [Linux] Domain Controller olusturma

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Thu 07 Apr 2005 - 11:51:53 EEST

Evet bunu linux'ta da yapabilirsiniz hemde windowstakindan daha iyi bir
sekilde yapabilirsiniz dc olan sunucunuz hem linux hem de windows
istemci bilgisayarları yönetebilir.
Bunun için Samba+ldap kullanmanız gerekli
http://samba.idealx.org/samba-ldap-howto.pdf
http://www.belgeler.org/howto/pdc-2-samba-nasil_giris.html
Bu dokumanlar sanırım işinizi gorur. Fakat benim beceremedigim birsey
var. Active directory'deki mevcut kullanıcıları linux sunucuma göc
ettiremedim bunu becerirseniz lütfen bana da bildirin.
iyi calısmalar