RE: [Linux] Usb flash disk

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Wed 06 Apr 2005 - 12:18:26 EEST

http://aclub.ca/linux-usb-storage-howto.html bu adresde cok guzel HOWTO lar
var sanırım yardımı olur.

Selamlar
Kerem

-----Original Message-----
From: linux-bounces@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Recep KIRMIZI
Sent: Wednesday, April 06, 2005 12:03 PM
To: linux@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux] Usb flash disk

Selamlar.
2.6.8-2-686 çekirdek sürümlü bir debian kullanıcısıyım benim problemim
usb diskimle alakalı, daha evvelden Suse kullanıcısıydım ve usb flash
diskimi taktıgımda ve kde de aygıtlıarı masa ustunde göster dedigimde
masa üstünde hazır olarak geliyordu. Şu anda favori x yoneticim gnome,
ve usb aygıtımı tanıta bilmek icin root oluyorum. oradan kendim mount
ediyorum. ve yine konsoldan root olarak nautilus'u calıstırıp
dosyalarıma öyle erişiyorum. Normal kullanıcı olarak bunları
yapamazmıyım? Daha dogrusu nasıl yaparım?