Re: [Linux] konu suse 9.1

From: Oğuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 23:22:19 EEST

SuSE'nin kurulu oldugu partition haricindeki (windows?) partitionlari
filan herhalde?
YaST / System / Partitioner'a girin. Tum partitionlari burada
goreceksiniz. Mount point'lerini de. Mount point, o partition'a hangi
dizinden erisim saglayacaginizi belirtir. SuSE burada gozuken
partition'lari tanimli yerlere acilista mount eder.

Ulasamadiginiz bolumlerin mount point'i yoksa, istediginiz bir dizini
(Dizinin halihazirda bos oldugundan emin olun) mount point olarak o
bolume tanimlarsiniz.

Ancak tanimlarken o partition'i formatlamamaya ozen gosterin :-)

Kolay gelsin..