[Linux] bir problem: grafik ekran (window manager, desktop ) gelmiyor

From: Harun Altay (h.altay@gmail.com)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 17:26:19 EEST

merhaba,

ben linuxda biraz yeniyim. suse 9.2 kurdum. su sekilde bir problemle
karsilastim:

normalde grafik ekran (kde) geliyordu.
sonra gmone 'yi sectim, o da geldi, onla da calistim. sonra bir iki
pencere yoneticisi daha denedim. onlar da geldi, problem yoktu.

en son bir baska ekran yoneticisi secip, onla acilis yapmak isteyince
, problem oldu.

su anki durum:
bilgisayar basladiginda, normal secenekler geliyor:
1. suse - normal
2, windows
3. suse - rescue modu

suse normal: biraz calisip, takiliyor. ekran donup kaliyor, ilerlemiyor.
windows: problemsiz, normal calisiyor.
suse rescue modu : normal calisiyor. command prompt geliyor. burada
"ls" yazinca dosyalar, klasorler gorunuyor.

ben su anda bu comand promptunda bir seyler yapmaliyim sanirim.

bu konuda bilgisi lan arkaadslarin goruslerini almaktan memnun olurum.

selamlar,
Mehmet.