[Linux] winmodem es56cvm

From: Mehmet Turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 13:50:28 EEST

3 4 gündür modemimle uğraşıyorum. Google ın altını üstüne getirdim ve
somut olarak bulduğum tek sonuç http://wettstein.homelinux.org/ess/
adresi. Buradaki driver sadece kernele 2.2 ve 2.4.18 (gcc 2.9x de
derlenmek kaydıyla) de çalışıyormuş. Bir de benim modemin çipsetinin bu
olduğuna dair kesin bişey öğrenemedim. Bu kernel 2.4 için olan driver
redhat 7.3 e sorunsuz kuruluyormuş. Cahilliğime bağışlayın ama acaba
diyorum redahat 7.3 ü vmware e kursam ona da bu driver ı kurup gerekli
dosyaları benim kullandığım sarge ye kursam işe yarar mı? Bir de acaba
vmware de host olan işl. sisteminin tanımadığı bu modemi vmware e
kurulan windows a direk erişimini sağlattırıp kullanabilir miyim acaba?
Teşekkür Ederim

Not: Laptop un markası asus L8400(1000 Mhz olan). Modemin markası da ESS
es56cvm(ESS Maestro3 seskartıyla tümleşik). İşletim sistemim
Debian(sarge) testing in en son dist-upgrade edilmiş hali.