[Linux] Re: [Edergi-cg] Linux Tabanli Internet Cafe Programi

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sat 02 Apr 2005 - 17:50:24 EEST

Merhabalar,

Oncelikle belirteyim ki, mesaji yanlis listeye gondermissiniz. Linux listesine
gondermeniz gerekiyordu. O listeden devam edelim lutfen.

Paz 03 Nis 2005 03:12 tarihinde, LinuxNetCaf'e şunları yazmıştı:
> Belkide Türkiye'de bir ilki gerçeklestirdik ve 1 ay önce Parseller
> Avcilarda 10 Makina ve bir serverdan olusan bir internet Caf'e açtik ama
> Masalari açip kapatacak ve hesaplari kontrol edecek bir Cafe Management
> Programi Halen bulamadik.

Ilk defa yapilan bir calisma degil, ancak sanirim su anda tek calisma. Bir ac
ay once de Ist. Besiktas'da benzer bir internet kafe vardi, fakat sonradan
kapandi(yada devretti tam detayini bilmiyorum.)

Bir sure once Omer Fadil Usta'nin[1] boyle bir calismasi vardi, fakat Linux
uzerinde de calisacak sekilde mi hazirlandi veya emulator yardimiyla calisir
mi denemedigim icin bilemiyorum, google.com'dan detayli arastirma yapmanizi
tavsiye ederim.

[1] http://samsun.cs.fatih.edu.tr/~usta/

--
Arda Çetin                   <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog  : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A