[Linux] Paket bulunamadý

From: Atilla Aydogdu (aydogdu1@itu.edu.tr)
Date: Fri 01 Apr 2005 - 11:13:41 EEST

Merhaba

Fedora Core 4 test'i kurmaktan vazgeçip FC 3'ü workstation olarak
kurdum. Ad Remove Application'dan KDE'yi veya KDE Yazılım geliştirme
programlarını yüklemek istediğim de bazı paketlerin bulunmadığı hata
uyarısı geliyor ve yükleyemiyorum. Bulunamayan paketleri FC'nin
sitesinden indirip yüklediğimde paketlerin yüklenmiş olduğu uyarısını
alıyorum. Bu problemi nasıl halledebilirim? .

Selamlar