[linux-baslangic] Re: GPRS onemli.

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Thu 30 Sep 2004 - 11:14:36 EEST

Per 30 Eyl 2004 08:58 tarihinde şunları yazmıştın
ız:
> Merhaba.
> GPRS Easy Connection
> kurulumu ile ile ilgili "Readme" olsun yada di=C3=B0er doc. hepsini okudu
m.

> Hepsinde yazan install yazan icona t=C3=BDklay=C3=BDn ve kurulsun diyor.
>
> Ama olmuyor.
>
> istall yazan icon u terminal e sürükledim "enter"a bast=C3=BDm.
>
> line:65 diye bir=C3=BEey yaz=C3=BDyor yan=C3=BDnda bir sürü =C3
=BEey tabiki.

> /usr director ile ilgili bir=C3=BEeyler söylüyor.
>
> san=C3=BDr=C3=BDm install dosyas=C3=BD klasçrleri gerekli yerlere
> [...]

Merheba,
GPRS_Easy_Connect_252_Install.tar.gz
programını indirin. Ark veya benzeri bir uygulama ile kendi dizin
inize açın.
file:/home/kendi_dizininiz/GPRS_Easy_Connect_252_Install dizinine geçi
n. su
komutu ile root yetkisi alın. ./INSTALL komutunu verin. diyalog boxtan

lisansı kabul ederek ilerleyin, hepsi bu. Daha sonra kendi dizininizde
"perl /usr/bin/gprsec" komutu ile programı çalışt=C4
=B1rıp telefon modeli, servis
sağlayıcı ve bağlantı portunu ayarlayın. Ba
ğlanın, iyi surfler..

=2D-
Op. Dr. Zeki ÇATAV
Kalp Damar Cerrahisi Uzmanı