[linux-baslangic] Re: SSL support is needed for MSN??

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 30 Sep 2004 - 00:13:46 EEST

Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi Gaim'in sitesindeki FAQ bölümünde
yazıyor. GNUTLS adlı programı kurmanız gerekiyor. Bu programın da başka
bağımlılıkları var. Toplam 5 tane program var. libgcrypt, libgpg,
opencdk, gnutls ve libtasn.. Son sürümlerini bulup kurun. Daha sonra da
Gaim'i kaynak kodundan derleyin. Normal bir şekilde çalışmasına devam
edecektir. Maalesef MSN'in kaprisleri işte... Ama değiyor.. Gaim gibisi
yok..!

Alper KANAT
http://raptiye.org