[linux-baslangic] Re: x window'un ¨FISO-8859-9?Q?modül_yükley? ememe problemi

From: azer (ademir_rock@yahoo.com)
Date: Tue 28 Sep 2004 - 23:51:47 EEST

teşekkür ederim,
önce Xfree86-libs-4.3.0-2 paketini silip yeniden kurmaya kalktım, bazı bağımlılıkların olduğunu söyleyip hata verdi. nodeps diye bi parametre varmış, bağımlılık olsa bile silmeyi gerçekleştirebiliyo heralde, onunla denedim, silmeye başladı ama bitiremedi, kitlendi. ben de işlemi sonlandırdım. sonra bu paketi cd'den yeniden kurmaya çalıştım kurulu olduğunu söyleyip kurmadı. ama verdiği hatalar da arttı. ben de dün redhat 9'u yeniden kurdum. güzel bi seçenek değil tabii, bu tip x window problemleri yaşayacak arkadaşlar sabırsızlanıp bunu denemesinler hemen, ama ben son yaptığımla iyice batırdığımı düşündüm.
Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr> wrote:

On Fri, 24 Sep 2004 17:05:49 -0700 (PDT)
azer wrote:

> arkadaşlar meraba,
>
> ben yine x window problemi yaşıyorum. bu problemler yüzünden de
> linuxla doğru düzgün ilgilenemiyorum. bu iş bi hafta önce oldu. ama
> evde internetim olmadığı için yazamıştım neyseki şimdi var.
>
> x window yine açılmıyor. şimdiki hata şu :
>
> ( EE ) Failed to load module "pcidata" ( module does not exist, 0 )
>
> Fatal server error :
> Unable to load required base modules, Exiting...

Ilgili dosyaya ulasamiyor demektir. Dosyalariniz zarar gormus olabilir
ya da X icin gerekli paketler sisteme kurulmamis olabilir. Ornegin CD
nizde bir sorun varsa boyle bir problemle karsilasabilirsiniz.

Ben bastan kurmanizi ve guncel bir dagitima gecmenizi oneririm.

--
Onur Kucuk Knowledge speaks,
but wisdom listens