[linux-baslangic] Re: gnome news ve ses

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Tue 28 Sep 2004 - 09:32:52 EEST

 Merhabalar,

On Friday 24 September 2004 14:37, Evren BANGER wrote:
> selam debian sarge kurdum 2.6 kernel ile paketleri elle secmeyi sectim ve
> kendim kurdum butun paketleri ama ses kartimi tanimadi laptopa kurdum

 Ses kartini tanimadigini nerden biliyorsunuz? /etc/group dosyasindaki audio
grubuna kendinizi eklediniz mi? Eger audio grubunda degilseniz ses kartini
kullanan uygulamalariniz ses calamayacaktir. Eger daha once denemediyseniz
bir de group dosyasina kullanici adinizi audio karsisina ekleyerek deneyin.

 Olmazsa lspci ciktinizi gonderin, ses kartinizin hangi kernel modulune
ihtiyac duyduguna bakmaya calisalim. Fakat tahminimce zaten hersey yolundadir
su anda, sadece grubunuz problem yaratiyordur.

> bu
> arada birde news reader olarak ne kullanmami onerirsiniz thunderbird
> kullaniyodum eskiden bunda da thunderbirmu kullansam acaba ondan daha
> iyisi varmi ???

 Daha iyisi olup olmadigini bilmiyorum, fakat pan'i denemenizi tavsiye ederim.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>