[linux-baslangic] İlt: "Wine" ve acil.

From: stand-by (arda@2standby.com)
Date: Sat 25 Sep 2004 - 11:51:36 EEST

Mr.

Bende 3 gün once Win i shutladım.
Grafikerim. ve "wine" kullanman gerekiyor. Ama linux konusunda en ufak
bir
bilgim yok.
"su sekilde ifade edersem anlarsınız: bu gÜn terminali kullanıp
"rethat-config-samba" yazarak sambayı açtım. Yani durumum vahim
şu anda"
benim sormak istediğim "wine" nasıl yüklemir?(siz şöyle,
şöyle, diyeceksiniz)
ben anlamayacağım. (Çok tutoril okudum) nafile Sistemi
bilmediğim için yapamadım.)

Şuanda "20040914sc.ram" package ( tam kodu hatırlamıyorum
yanlış olabilir). ve wine 20040914fc2.. diye birşey kurdum.
Birsürü klasör oluşturdu makinada windows ile ilgili fant
klasörü, program klasöru vs.....
Ama o kadar.
"wine" nasıl birşey, sistemde nasıl görünür, desktop ta
iconumu olur, yoksa sadece kurulur ve yama gibi mi çalışır.
hiçbirşey anlamıyorum bu tutorial lardan falan.
O nedenle bu işi step by step ve kolayca yapmamı sağlayacak
geniş açıklamalı
bir yer var mı? veya biri bana yardımcı olabilir mi?
Photoshot freehand flash ve dreamweaver ve Linux i birleştirmek ve
artık
RetHat EnterpriceAS ile çalışmak istiyorum.
Acil tesekkürler. Hala uğraşıyorum saat 3 oldu :-)

Saygılar..