[linux-baslangic] FC2 ile SMB problemi

From: Erdal YAZICIOGLU (eyazicioglu@yahoo.com)
Date: Sat 25 Sep 2004 - 14:47:08 EEST

Merhabalar,

Makineme FC2 yükledim. Samba da gerekli paylaşımları
açtığım halde WinXP tarafında göremiyorum. Winxp
register ayarlarında problem yok. Network
bağlantılarında wotkgroup altında samba server'ı
görebiliyorum ancak her logon olma işinde bana Guest
hesabının şifresini soruyor.
smb.conf dosyasında
[html]
path = /var/www/html/
writeable=yes
public=yes
create mask =0777

olarak ayarlı. İşin ilginç yanı, ftp yada telnet ile
XP den logon olmaya çalıştığımda server'ı bulamıyor
ancak ping atıyor. FC2 ise ftp ile XP ye logon
olabiliyor. Sorun nedir sizce.FC2 tarafında acaba
birşeyi açmayı mı unuttum.

Bu benim ev makinem ve bağlandığında şifresiz direkt
olarak html dizinine bağlanmak istiyorum.
Fikirlerinizi belirtirseniz çok memnun olurum...

İyi çalışmalar

Erdal