[linux-baslangic] tv kartim ve StarTV

From: MustafaOgun (mustafaogun@gmx.net)
Date: Thu 23 Sep 2004 - 18:18:12 EEST

merhaba;

elimde olabildigince ucuz bt8xx chipsetli bir tv karti var,
markasi KNC1. bu karti kullanmak icin

# modprobe bttv

demek yetmiyor, card=53 demem gerekiyor.

2.4.x kernelimda bu sekilde her frekansi tarayan kart, kernelimi 2.6'ya
yukselttigimde 1-2 kanali almamaya basliyor.

cati anteni degil, kablo tv kullaniyorum. alamadigi kanallardan biri
Star, biri Cine5, bir de bir kanal daha alamiyor ama hatirlamiyorum.
tum frekans tablosunu taramiyor olmali..

yine probe ederken card=53 diyorum, neden boyle birsey olabilir ki?
cardlist.bttv dosyasina baktim belki yeni kernelda artik 53 degil baska
bir numaradir benim kart diye, ama cozemedim hala..

var mi fikir verebilecek olan :)

selamlar..

--
MustafaOgun