[linux-baslangic] Cozum:Re: Re: klavye problemi gnome debian(2.6.7)

From: Emre Kadioglu (emre_kadioglu@yahoo.com)
Date: Mon 20 Sep 2004 - 23:07:09 EEST

x paketlerini unstable a yuksettim fakat bisi deismedi
google da yaptigim bir arastirmada bir kisi
xf86config-4 dosyasinda option "XkbRules" "xfree86"
satirini silince sorunun ortadan kalktigini yaziyordu
denedim bende basarili oldu ama bu sonucu
alamayanlarda var sanirim gnome la ilgili bir bug

yardimlariniz icin tesekkurler