[linux-baslangic] alsamixer

From: Pusat TURAN (pusatalp@yahoo.com)
Date: Mon 20 Sep 2004 - 00:08:59 EEST

fedora core 2 kullanıyorum.ac 97 ses kartım var.sistem ses kartımı tanıyor.her açıldığında konsoldan alsamixer le sesi açmak zorunda kalıyorum.kmix le denedim orda sesler son seviyesinde gözüküyor.sistem her açıldığında sesin ayarladığım seviyede kalması için ne yapabilirim.şimdiden teşekkürler..

saygılarımla...
Pusat Alp