[linux-baslangic] Re: FEDORA ¨Fiso-8859-1?q?TEkrarı?

From: Oguz I. EMLIK (oemlik@gmx.net)
Date: Fri 17 Sep 2004 - 17:03:24 EEST

17 Eyl 2004 Cum 16:49 tarihinde, Erdal YAZICIOGLU şunları yazmıştı:
> Devrim hocam geçen gün bana bir adres yollamıştın.
> Fedora yı indirmek istiyoruz ancak adresi malesef
> kaybettik. tekrar gönderebilirmisin acaba..

hocam biraz arasanız... Boylelikle listede size gonullu olarak cevap veren
yada cevap bekleyen insanları da biraz olsun düşünmüş olmaz mısınız ?
google ? neyse fazla ugrastırmadan http://www.linuxiso.org/ dan
bulabilirsiniz.

--
Kolay gele...

Oguz I. EMLIK Yazılım Mühendisi

oemlik~isdemir.com.tr, oemlik~gmx.net, oguzemlik~comu.edu.tr, oguzemlik~gmail.net,

İsdemir A.Ş. Bilgi İşlem Müdürlüğü _________________________ --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>