[linux-baslangic] Re: program kaldirma

From: Fatih Erzurum (fatih.erzurum@teknolist.com)
Date: Tue 14 Sep 2004 - 16:35:02 EEST

Kurmuş olduğunuz programları make yolları ile install etti iseniz, kurmuş
olduğunuz programın dizinindeki açıklama dosyaları araçılığı ile silmeyi
sağlayabilirsiniz. eğer bu kurulum dosyalarının içinde silmek için bir
script hazırlanmamış ise silmek için kurmuş olduğunuz dizini silerek
programlarınızın silinmesini sağlayabilirsiniz. Ancak aynı dizinlerde birden
fazla program yüklü ise dikkatli olmanız gerekecektir.

Bilgilerinize
f(e)