[linux-baslangic] Re: Konsoldan Login

From: Senol GULER (senol.guler@kunt.com.tr)
Date: Tue 14 Sep 2004 - 09:28:18 EEST

Sayın GÜNDÜZ
Securetty dosyasını kontrol ettim satırlar acık. Google dan
araştırmamda
zaten bir sonuç alamamıştım tekrar baktım ama nafile
Yardımınız için cok teşekkür ederim

Merhaba,

On Mon, 13 Sep 2004, Senol GULER wrote:

> Benim sorunum RH 9.0 yüklü pc ye başka bir pc den ssh ile root
olarak
> login olabilmeme ragmen o pc den root ile login olamiyorum.
> Login incorrect hatasini aliyorum. Fakat root haricindeki userlarda
> sorun olmuyor .
> SSH ile diger terminalden root parolasini degistirsem de sonuc ayni .

/etc/securetty dosyasını açın. O dosyada büyük
olasılıkla ttyX'lerin
başına # konmuştur:

#tty1
#tty2
#tty3

gibi.

Bunları kaldırırsanız sunucuya root olarak giriş
yapabilirsiniz.

Bir olasılık daha olacaktı ama onu anımsayamadım; o da /etc
içinde idi.

Saygılar,
- --
Devrim GUNDUZ