[linux-baslangic] fedora core 2 ses problemi

From: PusatTURAN (pusatalp@yahoo.com)
Date: Sun 12 Sep 2004 - 13:04:15 EEST

Merhaba.
Fedora Core 2 kurdum.kurulum esnasında ses kartımı tanıdı.sesi denedim.ses çıktı.kurulum bitti tekrar açtım.ses gelmiyordu.ses kartı algılamasına baktım.sis ses kartı doğru şekilde algılanmıştı.denemek için birşeyeler çal dedim ses soluk yok.kde kontrol merkezinden ses bölümünden ses mimarilerini teker teker denedim.ses çıkmadı.kmix le baktım ses açık.ne yapmam gerekiyor.yardımcı olursanız sevinirim.

saygılarımla...
pusat alp