[linux-baslangic] Re: Zor Mu Soruyorum ??

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 09 Sep 2004 - 12:36:00 EEST

Merhaba,

WiFi için çözümü buldum. ndiswrapper adlı programı çekiyorsunuz.
(http://ovh.dl.sourceforge.net/sourceforge/ndiswrapper/ndiswrapper-0.10.tar.gz)
Broadcom'un Windows için olan sürücüsünü çekiyorsunuz.
(http://downloads.emachines.com/network/Broadcom_80211g_3_20_23_0.zip)
Sonra ndiswrapper'ın README ve INSTALL dosyalarına bakarak gerekli
işlemleri yapıyorsunuz. IP aldığı takdirde sorun kalmayacak bende henüz
deneme fırsatı bulamadım ama düzgün bir şekilde çalışıyor gözüküyor.

Kolay gelsin..!

Alper KANAT
http://raptiye.org