[linux-baslangic] paket yonetim sistemi ve guncelleme

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Thu 09 Sep 2004 - 09:38:13 EEST

Merhabalar,

Debian, slackware, fedora ve mandrakenin paket yonetim ve guncelleme
yapilari ile ilgili karsilastirma yapabilecek birileri varsa sevinirim.
Bunlardan hangisi freebsd ye paket yonetim ve guncelleme acisindan daha
benzer? Freebsd de ports tree kullanilarak tum yazilimlar compile edilerek
(gerekirse belirtilen bir kaynaktan otomatik indirilerek) ve bagimlilik
sorununuda arada cozerek bu islem yapilabiliyor.

Tsk.