[linux-baslangic] Zor Mu Soruyorum ??

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Wed 08 Sep 2004 - 02:24:40 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

Linux altında aramızda herşeyini halleden, usta arkadaşlarımızın da
olduğu bu grupta yazdığım bir soruya neden kimse cevap yazmıyor
gerçekten şaşırıyorum. Linux ile hiç biriniz kablosuz internet hizmetini
kullanmadınız mı ? Buna kimse mi cevap veremiyor ? Ya da kimse mesajımı
almadı mı ? Ya da ne bileyim cevap yazmaya bile tenezzül edilmeyecek bir
soru mu ? Linux altında araştırmama da rağmen HP dizüstü
bilgisayarımdaki dahili (lspci'da gözüken) kablosuz internet servisimi
nasıl kullanabileceğimi bilemiyorum ve bu konuda yardım istiyorum, çok
mu zor ?

Başka daha bir sürü sorunum var daha... Hangi biriyle uğraşayım ?
Herhangi bir destek de alamıyorum üstelik...

--
Alper KANAT
http://raptiye.org