[linux-baslangic] Re: Ynt: Mandrake

From: Serdar Aydemir (serdar_aydemir@koytur.com)
Date: Mon 06 Sep 2004 - 16:18:23 EEST

Cok iyi bir secim... Ben 8-9 makineye mandrake 10.0 kurdum. Cok memnunum.
Tavsiye ederim...
Baska linux versiyonu kullanmadim ama bu cok iyi....
Bu listedeki arkadaslara cok minnettarim. En ufak sorunda bile yardimci
oluyorlar. Sorunlarda size destek olabilecek birileri oldugunu unutmayini
z..

iyi calismalar dilerim