[linux-baslangic] erkintek@ekin.web.tr

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Mon 06 Sep 2004 - 05:32:21 EEST

Ben linux'e başladım ama listelere başlayamadım.
Konuyu yetkililere ilettim ve olumlu olumsuz cevap
bekliyorum, bekleyeli daha bir kaçgün oldu ve cebit'le
falan uğraşıyorlardır ama bende bekliyorum. Valla
cevap beklerken kendin yaz kendin reply et oldum!
Neyse efendim problemime geleyim, subject satırında
görüldüğü üzere bir mail adresim ve domain'im var.
Adsl bağlantım üzerinden 24/7 hizmet vermekteyim.
Benim rDNS kayıtlarım (aşagıdaki çıktı gösterdiği
üzere) dinamik ip blokuymuş ve liste.linux.org.tr bir
türlü benim maillerime izin vermiyo.

Bunu nasıl çözebileceğimi bilen var mı?

http://www.dnsbl.sorbs.net/lookup.shtml?81.214.24.158)