[linux-baslangic] Re: remote desktop?

From: fatih@inonu.edu.tr
Date: Sun 05 Sep 2004 - 13:04:21 EEST

ssh ile isleri guzelce yapabilirsin ama masaustunu gormek istiyorsan vnc yi kullan. yanliz bir fark var. baglanacagin makina linu ise oanda masa ustunde biri neler yapiyor goremezsin sana baska bir X acar. ama windowssa o an biri makinada ne yapiyorsa gorursun

05 Sep 2004 12:25 EEST tarihinde yazmışsınız: