[linux-baslangic] Debian ve Wireless PCMCIA kart

From: Evren BANGER (debian_gnu@mynet.com)
Date: Sun 05 Sep 2004 - 02:13:20 EEST

 Selam debian kullanıyorum... Dun usrobotics wireless turbo model (model
5410) bir pcmcia bir kart aldım.. ilk denememi windowsta yaptım ve sorunsuz
kullandım ama zaten bu benim için o kadar önemli windowsu sadece aoe
oynarkenacıyorum :) neyse emen linuxa geçtim açtım kartı tanımadım daha önce
linuxta pcmcia hiç bir kart kullanmadım... google bir arastirma yaptim us
roboticsin sitesi beni direk linuxant ın sitesine yönlendirdi. ordan daha
önce bi accountum vardı ama kullanamamıştım tama işte bu sefer kullanırım
dedim. .deb uzantılı bir pakette çıkarmışlar çektim yükledim ama beceremdim
lartın ışıklarını yakamadım :) bunu nasıl yapabilirim... kernel 2.6.8
kullanıyorum... yardım edenlere şimdiden teşekkür ederim...
Mynet Arkadaşım[1] ile aradığınız arkadaş size bir cep telefonu kadar yakın!

--- Links ---
   1 http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=7951&url=http://arkadasim.mynet.com/smsarkadasim.asp