[linux-baslangic] usb disk baglama sorunu

From: Ozgur YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Sat 04 Sep 2004 - 23:34:27 EEST

Merhaba,

USB flash diskimi porta takınca görmek istiyorum.
Bundan önceki sistemimde (GL 2.0) oluyordu. Şimdi (GBL 3.0) ise olmuyor.
internette araştırdım yazılanları yaptım ama sürekli olarak hem
/mnt/usb dizini hem de fstab'daki
/dev/sda1 /mnt/usb auto noauto,users,kudzu 0 0
satırı siliniyor. Hadi otomatik bağlamayı geçtim de niye bunlar sürekli
siliniyor onu anlamadım.
Silinme işlemi sistemi kapatıp açtığımda ve flash diski takıp
çıkardığımda (genelde) oluyor.
Yardım edebilecek birisi var mı acaba?

Sevgiler, saygılar..
Özgür