[linux-baslangic] Re: mount ile turkce sorunu halen devam ediyor

From: Murat KAYA (mkaya@programlama.com)
Date: Thu 02 Sep 2004 - 18:39:06 EEST

Benim karşılaştıgım sorunnfts part. larda kayıtlı olan tr karakterle
baslayan hic bir dizin goruntulenmiyordu. fakat bu parametre ile
baslatınca en azından dizinler goruntulendi tabi tam olarak tr
karakterler cıkmadı ama oda sanırım benim sistemimden kaynaklanıyor.

02-09-2004 Perşembe günü saat 18:32 sularında, Hakan Er dedi ki: