[linux-baslangic] ¨Fiso-8859-9?Q?knoppix_hakkında?

From: Giray (jesuslostHissoul@hotmail.com)
Date: Wed 01 Sep 2004 - 15:44:08 EEST

knoppix kullanmaya yeni başladım daha doğrusu linuz sistemine yeni
bir geçiş dönemindeyim

öncelikle ilk sıkıntım konsol kullanmakta yaşıyorum
çünkü hangi komut ne için ve ne zaman kullanılır bilmiyorum

ikinci sıkıntım ise knoppix bazı yerlerde bende root pass
istiyor fakat ben bunun ne olduğunu bilmiyorum acaba knoppix
kurulurken default olarak bir root pass ile mi geliyor

ayrıca seminer notlarını openoffice de açmakta güçlük
çekiyorum hangi dosyanın ana dosya olduğunu kavrayamadım
dosyaları açtığımda ise bana sadece xml dosyalarının
içini görüntülüyor xml kodlarında, seminer notlarından
nasıl yararlanacağım

bana bu konularda yardımcı olurmusunuz

şimdiden teşekkürler.......