[Linux] Lilo, CD Yazmak hakkinda 2 sorum..

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Fri 29 Oct 2004 - 20:45:48 EEST

Merhaba,

Kernel 2.6.9'u derledim ve Patch yapılmış bir NVIDIA
sürücüsü ile şu
anda gayet güzel kullanıyorum. HP nx 9105 laptop'um
var. 2.6.8.1'de
ide-scsi'yi açmak zorunda kalarak (ATAPI olmasına
rağmen) CD
yazabiliyordum. 2.6.9'da CD-RW'yi tanıyor, /dev
altında cdrom ve dvd
klasörlerini oluşturuyor, ancak XCDRoast'un arama
penceresi herhangi bir
CD cihazı bulamıyor..! Izinlerden dolayı böyle
birşey olduğunu düşündüm
ama root olarak denediğimde de sorun aynı...

Bir diğer sorum ise Lilo ile ilgili.... Bilgisayarı
açarken BIOS Check
kısmında çok bekliyor. Nokta nokta ilerliyor ve bir
yerden sonra BIOS
Check Successful diyip kerneli yüklemeye başlıyor.
Bu BIOS Check kısmını
iptal etmem için /etc/lilo.conf 'a yazabileceğim bir
parametre var mı
acaba ?

Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org