Re: [Linux] vfat mount problemi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Wed 27 Oct 2004 - 19:09:12 EEST

Selam,

/dev/hda6 /windows/D vfat auto,rw,uid=500,gid=100,async,utf8 0 0

uid ve gid değerlerini dosyalara erişecek kullanıcı ve gruba ayarlayın.
100 genelde users grubunun grup numarasıdır. users gubunun üyesi değilseniz
bu bir işe yaramaz. Onun için ya kendinizi users grubuna üye yapın ya da
oraya kendi grup numaranızı yazın.

http://belgeler.org/man/man8/man8-mount.html sayfasını da okuyun.

Esen kalın,
Nilgün

Çarşamba 27 Ekim 2004 16:39 sularında, Hasan Doganay şunları yazmıştı: