[Linux] Toshiba Satellite Modem

From: Denizzzzzzzzzz (deniz@vertigo.gen.tr)
Date: Thu 21 Oct 2004 - 21:47:04 EEST

Merhaba,

Toshiba Satellite dizüstü bilgisyarımda Mandrake sürümü kullanıyorum.
Tek sorunum bilgisayara ait PCTEL 2304 WT V.92 MDC Modem modemi
kullanamıyorum. Internette uzun süredir yaptığım
araştırma sonucunda "kernel"ime uygun sürücünün
olmadığını kanaat getirdim. Fazladan masraf edip bir PCMCIA
modem almaya karar verdim. toshiba için ve linux ile sorunsuz
çalışabilecek modem konusunda fikri olan var mı?

yardımlarınız için teşekkürler.

Deniz Güman