[Linux] PHP-MYSQL- WORD Template

From: Erdal YAZICIOGLU (eyazicioglu@yahoo.com)
Date: Thu 21 Oct 2004 - 08:15:34 EEST

Merhaba,

Elimdeki MYSQL veritabanında bulunan iki ayrı tablo
var arıza ve rapor tabloları. Her rapor arıza ID ile
arıza tablosuna ilişkilendirilmiş durumuda. Kullanıcı
Arıza üzarine tıkladığında bu arıza ile ilgili
raporları ekranında görebilmekte.Yapmak istediğim
kullanıcı eğer isterse bu raporları word'e hazırlanmış
bir template'e tuş tıklaması ile aktarabilmesi. Acaba
bu mümkün müdür?

Nette arattım ancak istediğim sonuçları alamadım. Bu
konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim...

Erdal