[Linux] Kullanici Haklari Konusunda

From: Namik SARI (grup@gnoft.com)
Date: Wed 20 Oct 2004 - 19:44:53 EEST

Arkadaslar merhaba

foodoo grubuna dahil foo adinda bir kullanicim var oldugunu ve bu kullanicimin server'a ssh ile baglandigini dusunelim. foodoo grubu icindeki bu kullanicimin sadece birkac komutu calistirabilmesini gruptaki deger kullanicilarin bundan etkilenmemesini istiyorum.

1- Google uzerinde arama yapmama ragmen birsey bulamadim. Yada arama isi icin dogru keywordleri bilemedim.

2- Bana bir baslangic noktasi gosterebilirmisiniz? yada dogru keywordleri

Tesekkurler

Namik SARI