Re: [Linux] GD Library

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Tue 19 Oct 2004 - 14:03:44 EEST

Sal, 2004-10-19 tarihinde 03:44 -0700 saatinde, Mustafa Celik yazdı:
> gd-2.0.11.tar.gz
>
> 1) gd-2.0.11.tar.gz dosyasini /usr/lib klasorunun icine kopyaladim
> 2) Sonra tar -pxvzf gd-2.0.11.tar.gz ile dosyayi actim
> 3) Yeni bir gd-2.0.11 adli klasor olustu
> 4) Klasorun icine girdim
> 5) ./configure yazdim
> 6) make dedim
> 7) make install dedim
> 8) ama yine de gd library kurulmadi :(
>
> Serveri kapatip atm (reboot) ama hala aadaki hatadan tonlarca veriyor.
>
> Warning: imagecreatetruecolor(): requires GD 2.0 or later in
> /var/.../.../...../resimler.php on line 280

> [...]

[...]

Merhabalar,

Kütüphaneyine amaçla kullanacaksınız bilemiyorum ama çoğu uygulama
kütüphanelerin "/usr" altına kurulmasını bekler. bu nedenle ya
dağıtımınız için olan paketi yükleyin ya da kütüphaneyi "./configure
--prefix=/usr" ile derlemeyi deneyin.

Derleyeceğiniz paket ile ilgili derleme seçeneklerini "./configure
--help" komutuyla öğrenebilirsiniz.

Kolay gelsin.

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

/* * [...] Note that 120 sec is defined in the protocol as the maximum
* possible RTT. I guess we'll have to use something other than TCP
* to talk to the University of Mars.
* PAWS allows us longer timeouts and large windows, so once implemented
* ftp to mars will work nicely.
*/

-- from /usr/src/linux/net/inet/tcp.c, concerning RTT [round trip time]