[Linux] başlangıçta yapılan işlem

From: azer (ademir_rock@yahoo.com)
Date: Mon 18 Oct 2004 - 21:17:38 EEST

meraba arkadaşlar,
başlangıça koyduğum bir işlemin tamamlanamaması gibi bir problem yaşıyorum. redhat-config-network diyerek bir modem connection yapmayı denedim. fakat benim internal modemim, Generic Modem olarak gözüktüğü için( modemi tanımadığı için heralde aktifleştirmiyor ) bağlantıyı aktifleştirmek istediğimde uzunca bir zaman bekledi ve ben de pencereyi kapatıp bağlantı aktif edilmeden işlemi sonlandırdım. bağlantının üstüne çift tıkladım ve karşıma bağlantı ile ilgili özellikler geldi. burada, bilgisayar açıldığında aktifleştir gibi bir seçenek vardı. ben de belki bu işe yarar diye(aslında niye yarasın ki), bunu işaretledim. daha sonra ilk sisteme girişmde, "cehecking for new hardware"den sonra görünen işlemler şunlar( tabii sorunlusu son olanı ).
Updating /etc/fstab [ OK ]
Flushing all current rules and user defined chains [ OK ]
Cleaning all current rules and user defined chains [ OK ]
Applying iptables firewall rules [ OK ]
Setting network parameters [ OK ]
Bringing up loopback interface [ OK ]
Bringing up interface ppp0
işte bu son işlem sanırım benim grafik ekranda yapmaya çalıştığım aktive etme işlemi. "bringing up interface ppp0" işleminde imleç sürekli yanıp sönüyör. bir 15 dakika bekledim ama sonlanmıyor.
bu işlemin başlangıçta çalıştırılmaması için ne yapabilirim?? linux'a ulaşamıyorum.
yardımcı olursanız sevinirim.
iyi çalışmalar.