Re: [Linux] debian kurulum problemi

From: yilmaz bilgili (yilmazbilgili@superonline.com)
Date: Mon 18 Oct 2004 - 16:21:30 EEST

Merhaba,

Ben de 1 aydır Debian kuruyorum. 8-10 defa kurmuşumdur. Tanımadığı
ethernet kartı olmadı hiç. 3COM, RTL ve Asus anakartların onboard
ethernetleri. Hiçbirinde sorun yaşamadım. Çok tecrübeli değilim ama
Linux boot ederken linux26 yazarak boot ederseniz (şayet öyle
yapmıyorsanız) donanım desteği daha iyi olacaktır.

Selamlar.