Re: [Linux] usb memory

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Sat 16 Oct 2004 - 16:24:52 EEST

Merhaba,

On Sat, 2004-10-16 at 16:21 +0300, Necati DEMiR wrote:
> Evet, şimdi farkettim ki dinazorlar zamanından kalmışım ve de 2.4.1
> kullanıyormuşum ama çok ilginçtir ki gnome açılırken koskoca "gnome 2.8"
> diyen splash çıkıyor.

GNOME 2.4 yaklaşık 1 yıl kadar eski (GNOME Foundation, 2.0 sürümünden bu
yana her 6 ayda bir yeni GNOME Desktop sürümü hazırlıyor ve duyuruyor).

Splash screen yalnızca bir resim, kendiniz de yapmış olabilirsiniz veya
bir paket bunu sizin için yapmış olabilir.

GConf editor ile /apps/gnome-session/settings/splash_screen anahtarını
değiştirirseniz kullandığınız splash screen de değişmiş olacak.

İyi eğlenceler,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/