[Linux] Wireless baglanti, modemdeki hat gidip geldiginde otomatik yenilenmiyor

From: murat akyildiz (muratak1@hotmail.com)
Date: Wed 13 Oct 2004 - 00:49:22 EEST

Merhaba
Evimde bir sunucum var. Adsl hattimi USR9106 uzerinden bcm4301 surucusunu
ndiswrapper ile yukledigim bir debian experimental ile hazirladim. baglanti
cok cok iyi burada sorun yok. Fakat modemi bir sebeple acip kapadigimda ya
da ttnet sagolsun arada bir hatti kesip hat geri geldiginde debian wireless
baglantiyi otomatik olarak yenilemiyor. Baglanti yokmus gibi davraniyor.
Acaba bunu otomatik olarak yapmasini saglayabilecegim bir komut ya da kod
var midir? Google'da eth0 ile ilgili bir seyler var wlan0 icin kimse bir sey
yazmamis. Yardim icin Tesekkurler. Iyi calismalar.

Not1: LINUXnet cok dolu, okumasi oldukca eglenceli olmus. Emegi gecen
herkesin eline saglik.

Not2: linux-ag listesine defalarca denememe ragmen mesaj gonderemedim, uye
oldugum halde isteci subscribed dedigi halde mesajlarim uye dolmayan kisi
mesaji olarak geri dondu.