[linux] Perl vs Frozen Bubble

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 11 Oct 2004 - 14:33:58 EEST

Merhaba,

Frozen Bubble'ı kaynak kodundan çekip derlemiştim. Tabii önce depency
için gerekli olan SDK_image, SDK_perl gibi yazılımları da kurdum. Birkaç
gün sonra Perl'ün yeni sürümü çıkmş ve güncelledim ben de swaret ile
otomatik olarak...

Şimdi Frozen Bubble ve diğer paketler hala eski sürüm Perl'ü arıyorlar.
Haliyle ne silebiliyorum, ne de en baştan yükleyebiliyorum. Ne
yapacağımı bilen, önerebilecek olan var mı ? Dağıtımım Slackware Current.

--
Alper KANAT
http://raptiye.org