[linux-baslangic] hotkeys kisayol tus ôFiso-8859-9?Q?kombinasyonlarý?

From: Emre Kadýoðlu (emrek@gawab.com)
Date: Sun 10 Oct 2004 - 23:45:21 EEST

Merhaba,
Microsoft Wireless Desktop klavyem var ve
klavyede F tusları iki farkli sekilde kullanilabiliyor mesela klavyedeki
flock tusuna bastıktan sonra f4 e basarsak farklı bir islev
ekleyebiliyorsunuz.
bu sekilde 12 adet tuÅŸ var simdi ben bunlara hotkeys kullanarak
baska bir tus kombinasyonu eklemek istiyorum mesela f4 e bastıgım zaman
Ctrl+N e basılmıs gibi olsun bunu yapabilmem mumkunmu?
mumkunse nasıl?

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler