[linux-baslangic] Re: windows aglarinda file server olarak samba secimi

From: Serbülent (serbulent_u@yahoo.com)
Date: Wed 06 Oct 2004 - 09:55:29 EEST

Merhaba,

Eğer sadece dosya sunucusu olarak
kullanacaksanız sftp işinizi rahatlıkla
görür. Samba ile boğuşmanıza gerek yok.
Ancak aynı zamanda domain controller olarak da
kuyllanmak istiyorsanız bu durumda sambada
gerekecektir. sftp için kullanıcılara winscp
veya benzer bir istemci kurmanı gerekiyor. Ancak
bunun da kurulumu ve kullanımı oldukça
kolay. Bunların yanında sftp ile
çalışmaya karar verirseniz
aşağıdaki dökümanı taviye ederim.