[linux-baslangic] Bana bir script lazim (chown, chgrp)

From: Mustafa Celik (m_c_e_l_i_k@yahoo.com)
Date: Tue 05 Oct 2004 - 21:19:19 EEST

Merhaba,

Bir klasor icinde ahmet, mehmet, ayse, fatma diye birsuru klasor var. ve bu
klasorlerin altinda da degisik isimlerde klasorler ve dosyalar var. Simdi ben
bu klasorlerin ve icindeki dosyalarin grup ve ownerini klasorun adindaki
kullanici yapmak istiyorum. Mesela ahmet klasorunun ve icindeki tum klasor ve
dosyalarin owneri ve grubu sistemde var olan ahmet kullanicisi olsun. Boyle
dongu seklinde bir scrip yazabilecek var mi?

Tesekkurler.

Mustafa Celik