[linux-baslangic] Re: ¨Fiso-8859-9?Q?Yardım_:_Mandrake_10.1_kurulum_?

From: Serbülent (serbulent_u@yahoo.com)
Date: Tue 05 Oct 2004 - 10:55:40 EEST

Merhaba,

Xp'yi formatlamanıza hiç gerek yoktu. Boot
ederken cdden boot etmesi lazım (tabi bios
ayarlarınızın düzgün olduğunu ve
cd sürücünüzün sorunsuz olduğunu var
sayıyoruz. Bundan başka bir bootable cd ile
başlatmayı deneyerek emin olabilirsiniz).
Eğer cd den boot etmekle ilgili bir sorununuz
varsa

1. Çektiğiniz dosyaların md5
toplamlarını kontrol edin

2. Bu dosyaları cd ye daha düşük bir