[linux-baslangic] Re: kernel panik

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 05 Oct 2004 - 00:20:58 EEST

> Dosya sistemini cekirdege gomdugunuze gore sorun IDE/SCSI
> yoneticinizi
> cekirdege gommemenizden kaynaklaniyordur. Bunlari da cekirdege gomun.
>
> tekrarmı derlicem yani disketten acıp make mrproper yapıp tekrar
> derliyeyim mi

 Evet tekrar derleyin.

 2.6 serisi bir kernel kullaniyorsaniz make mrproper yapmaniza gerek
yok. Direkt "make menuconfig" (ya da ne kullaniyorsaniz) yapip ilgili
aygit denetleyicileri (IDE controller vs.) kernelin icine gomun.

 2.4 cekirdek kullaniyorsaniz ".config" dosyasini yedekleyip, make
mrproper yaptiktan sonra tekrardan eski yerine koyarsaniz ayarlariniz
kaybolmaz. Tekrardan make menuconfig yapip ilgili degisiklikleri yapin
ve cekirdeginizi tekrardan derleyin.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens