[linux-baslangic] swish-e komutu

From: Burak Sönmez (penguen@medyaserver.net)
Date: Sat 02 Oct 2004 - 11:53:23 EEST

herkese selamlar,
swish-e ile arama motoru yaptım. sayfamda şu şekilde
kullanıyorum:

 swish-e -m 500 -f dosya.idx -w aranacak_kelime

bu şekilde kullandıgımda bana sayfanın adresini ve
başlığını döndürüyor. Buna ek olarak kelimenin
geçtiği paragraftan aranan kelimeden önceki ilk 20 kelimeyi ve
sonraki 20 kelimeyi de goster deme gibi bir şansım var mı acaba?
Bunun için yoksa ayrı bir kod mu yazmam lazım?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,iyi
çalışmalar...