Re: [Linux] güncelleme....

From: Deniz Koçak (lenduha@gmail.com)
Date: Tue 30 Nov 2004 - 21:57:20 EET

selamlar;

       Oncelikli okumadiginizi varsayarak
http://doc.mandrakelinux.com/MandrakeLinux/100/en/Starter.html/software-management-install.html
adresindeki dokumani okumanizi oneririm.Ayrica rpmdrake gibi bir arac
kullanmadan rpm komutu yardimiyla istediginiz paket(ler)i
guncellemeniz de mumkun.
(rpm -U paket_ismi.rpm) Aradiginiz rpm'leri bulmak icinse
www.rpmfind.net adresini oneririm mandrake icin hazirlanmis bircok rpm
paketini buradan arayabilir ve indirebilirsiniz.Kolay gelsin... :)