[Linux] debian linux nerde?

From: =?iso-8859-1?B?emVrZXJpeWEga2/n ?= (zekliste@linuxmail.org)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 09:22:35 EET

Herkese iyi çalışmalar.
Bir kaç senedir linux ile ilgileniyorum.Çeşitli dağıtımları denedikten sonra en son biligisayarıma Knoppix 3.6 sürümünü kurdum ve bu vesileyle artık Debian Linux kullanmaya kara verdim.Fakat Debian Linux'un son ve tam sürümünü nerden bulabilirim?Internetten indirmek gibi bir çözüm çok olanaklı değil sanırım zira 7 cd yada son versiyon olan Sarge için 14 cd gibi boyutlardan bahsediliyor.www.linux34.com da tam sürüm yok sanırım.Yardımcı olabilecek arkadaşalara şimdiden teşekkürler.
Tekrar iyi çalışmalar.

Zekeriya Koç
Yazılım Destek Uzmanı
Sampaş A.Ş.