[Linux] adsl-start komutu ve dialup modem

From: T-u-N-i-X (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 19:40:02 EET

Merhaba,

Kernel 2.6.9 kullanıyorum ve HP nx 9105 sahibiyim. Kernelimi kndim
derlemiştim. Dün gece Nx 9105 hakkında Tux Mobil'e eklenen yeni bir yazı
sayesinde dialup modemimi başarıyla çalıştırmayı başardım. Ayrıca
touchpad'imin kaydırma tuşu da sorunsuz çalışıyor şu anda.. (tapping
özelliğinde bir sorun var, tam olarak çözemedim, defalarca kez tap
yapmam lazım çift tıklaması için)

Ama bugün kampüse gelince farkettim ki adsl-start komutu çalışmıyor,
TIMED OUT hatası veriyor. Bu hatayı, daha önce kernel derleme sırasında
unuttuğum ATM modüllerinden dolayı alıyordum. Ancak şu anda o modüllerde
bir sorun yok. Acaba dialup modemin programlarının /dev altındaki
değişikliklerinden mi kaynaklanıyor dedim ama denemelerim de başarısız
çıktı ?

Konuyla ilgili fikir verebilecek arkadaşlar var mı ? Gerekli bilgileri
hemen yollayabilirim. Teşekkürler...